Προκειμένου να επιλεγεί το κατάλληλο ενιαίο μηχανογραφικό σύστημα ( ERP ) και να γίνει ομαλά η εγκατάστασή του για την ΜΟΥΡΙΚΗΣ, η ομάδα της BUSINESS ELEMENTS υλοποίησε τις ακόλουθες δράσεις:
- Αρχική ανάλυση αναγκών για τον προσδιορισμό των απαιτήσεων σε επίπεδο μηχανογράφησης και της απαραίτητης εσωτερικής αναδιοργάνωσης σε σχέση με την συλλογή της πληροφορίας. Αποτέλεσμα αυτής της δράσης φάσης είναι η δημιουργία τεύχους αναλυτικής προδιαγραφής αναγκών, με βάση το οποίο οι υποψήφιοι προμηθευτές σχεδίασαν την προτεινόμενη λύση/προσφορά τους.
- Αξιολόγηση των προσφερόμενων λύσεων, διαπραγμάτευση και τελική επιλογή και συμφωνία.
- Διαχείριση του έργου εγκατάστασης του ERP, μέσα από τον έλεγχο και την αποδοχή των παραδοτέων του προμηθευτή, τον ανασχεδιασμό της κωδικοποίησης των ειδών και την μεταφορά δεδομένων, εκπαίδευση και λοιπές σχετικές δράσεις.